maandag 15 juli 2013

Update - een nieuw jasje!

Ik vond het weer eens tijd worden voor een nieuwe lay-out, vandaar dat ik vandaag eens aan de slag ben gegaan. Misschien hebben jullie het al wel gemerkt want ik was nogal aan het uitproberen en werd af en toe nog wel eens mijn blog veranderd. Maar dat maakt niet uit, ik heb hem eindelijk af! En ben er nu eindelijk tevreden mee.. Dit keer vooral de kleuren grijs en blauw!

Na een hele tijd diep zitten nadenken en fantaseren hoe mijn blog er nu uit zou moeten komen te zien. Is het me toch eindelijk gelukt! Gewoon in één woord: Simpel!

Persoonlijk houd ik er niet zo van als een lay-out al te druk is, dat maakt het lezen iets wat onprettig en moeilijk. Je wordt al gauw afgeleid. Vandaar dat ik heb gekozen voor een 'gewone' simpele lay-out. Ook moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben met de zeikant van mijn lay-out.


Ook de afbeeldingen die je aan de rechter kant ziet heb ik zelf bewerkt, kleur en tekst toegevoegt. Foto's komen van weheartit! Ik vind ze persoonlijk erg leuk geworden, en geven toch dat kleurtje aan de lay-out!

Psssst, vanavond om 6 uur verschijnt er weer een artikel. Zie ik je dan weer?

Ik ben blij met mij lay-out, wat vinden jullie van de look?

2 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥