zaterdag 20 juli 2013

Enquête + spam je blog


Ik mag niet klagen over het aantal bezoekers dat deze blog elke dag weer komt bezoeken, dagelijks wordt deze blog zo rond de 100 tot 250 keer bezocht. Hopelijk word dit in de toekomst een iets wat hoger getal. Bedankt voor jullie bezoek aan deze blog, and love my followers! Alleen merk ik dat het aantal reacties erg is terug gelopen, erg jammer!

Natuurlijk ben ik blij met dit aantal bezoekers, en vandaar besloot ik een enquête te maken. Hier kunnen de bezoekers/volgers anoniem invullen hoe ze denken over deze blog. Ik zou het fijn vinden als jullie hem eerlijk en oprecht in zouden vullen. Zo weten wij hoe wij onze blog nog wat aantrekkelijker kunnen maken voor jullie. Ik wil jullie alvast bedanken voor het invullen van de enquête!

Klik hier om naar de enquête te gaan.

Daarnaast zien jullie ook dat het weer tijd is om jullie blog te laten zien, dus in de reacties onder deze post mogen jullie je blog, website en webshop achter laten! Laat wel een kleine beschrijving achter waarover je blog gaat. En hopelijk ontvang je hierdoor een hoop nieuwe volgers/bezoekers!

Ik wens jullie veel succes met het promoten van je blog, website en webshop!

2 opmerkingen:

  1. Leuke post! Ik vind jullie nieuwe lay-out erg mooi geworden!

    Mijn blog:
    lijnsfairytaleworld.blogspot.com

    Veel tekeningen, fotografie, inspiratie, mode en af en toe een beetje lifestyle.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn blog:

    www.xthesweetestdream.blogspot.nl

    beauty | fashion | lifestyle | &more

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥