zaterdag 20 juli 2013

Quotes are inspire you

Ik ben helemaal weg van de teksten die je doen laten inspireren, je helpen door een moeilijke tijd heen, je gevoelens te uiten. Deze tekstjes zijn geweldig, en ik deel ze graag met mijn bezoekers. Voor de mensen die mijn blog al langer bezoeken weten dat ik ze graag met jullie deel, en een hele hoop ook!


Maar niet alleen hier op SunlightDreams zijn onze teksten/quotes te bewonderen, wij hebben namelijk ook onze eigen facebook pagina hiervoor! Klik hier om hem te bekijken en vergeet niet te liken!

Sprookjes bestaan om even te vergeten hoe hard de wereld is.
Blijf niet hangen in gister, leef vandaag.
Je kan iemands pijn niet begrijpen, totdat je zelf de pijn ondergaat.
Meiden van venus, jongens van mars. Vind je het gek dat we elkaar niet begrijpen?
Dit is niet het einde, dit is pas het begin!
Vertrouwen is net een gum. Het wordt kleiner en kleiner na elke fout.
Het pad dat je volgt is het pad dat je kiest, de dag dat je twijfelt, is de dag die je verliest.
Leef met de dag, er is niemand die je morgen heeft beloofd.
Oordeel een boek niet op zijn kaft.


Wanneer er een probleem je pad kruist; verander dan van richting niet de bestemming.
Leeftijd is maar een getal. Nee! Het is toch echt een woord.
De ideale echtgenoot drinkt niet, rookt niet, flirt niet en bestaat niet!
Als ik dronken ben spreek ik vloeibaar Nederlands
Wie zegt dat woorden geen pijn doen, heeft nog nooit een klap gehad van een woordenboek!
Ik kan je niet beloven dat ik al je problemen oplos, maar wel beloven dat je er niet alleen voor staat.
Lief spiegelbeeld, dit meisje wat hier staat is mooi, aardig en zelfverzekerd. Wees jaloers!
Gevoelens komen naar boven, maar in mijn woorden ben ik verdronken.

Wat vinden jullie van quotes? En hebben jullie onze facebook pagina al geliked?

2 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥