woensdag 17 juli 2013

STYLIGHT.nl

Een tijdje geleden kwam ik een nieuwe website tegen, www.STYLIGHT.nl. En sinds die tijd kijk ik regelmatig op deze website, want wie houd er nou niet van inspiratie op doen en miljoenen fashion items onder één dak?


Persoonlijk vindt ik deze website echt enorm tof! Als ik al even rond kijk krijg ik al een heleboel inspiratie van alle leuke trending looks. Het zijn stuk voor stuk allemaal prachtige combinaties. En nou valt me op dat ik het mezelf ook nog zie dragen, want ik kan maar blijven zeggen dat ik het leuke items vindt!



STYLIGHT is een handige website waar ze meer dan 500 merken en fashion items aanbieden op één website! Weet je niet precies waar naar je op zoek bent? No problem, want je kijkt dan gewoon even tussen de populaire looks/items, trending looks, Users of nieuwste looks en je zit weer boordevol inspiratie!

Ook vind ik de volgende merken erg leuk 21Fashion, Armani zo zijn er nog een aantal leuke merken zoals Sting, Refresh etc!

Daarnaast kun je ook nog je eigen profiel aanmaken. Hiermee kun je je eigen looks creëren, looks hearten. Natuurlijk kun je ook je favorieten items bestellen zodat je ze binnenkort in je eigen kledingkast zult hebben hangen.


Het is gemakkelijk om je aan te melden op deze website, je gaat gewoon naar rechts boven in de hoek. Vult alles netjes in zoals het hoort, en voíla! Je eigen account en je kunt aan de slag. Ik raad het jullie aan om zeker even een kijkje te nemen, en denk er over na om ook lid te worden!

Kenden jullie deze website al? Of gaan jullie nu ook een kijkje nemen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a message! ♥