zondag 14 juli 2013

A question for you guys!

Hi ladies! Ik ben weer terug in Nederland, jullie zullen er vast vrijwel niets van hebben gemerkt dat ik ben weg geweest. Er zijn namelijk gewoon nog artikelen online gekomen (Automatisch). Op e-mails is daarom dus ook wat later gereageerd. Maar vandaag weer een artikel, maar dit keer een heel ander artikel. Ik heb namelijk een vraag.. Wil jij weten welke vraag? Lees dan snel verder!

Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe foto camera. Maar nu weet ik dus niet precies welke ik wil nemen, ik heb niet echt een voorkeur zeg maar. En aangezien ik vele blogs bekijk en deze blogs altijd van die prachtige foto's maken, ben ik dus erg benieuwd naar welke camera's jullie gebruiken. Welke foto camera zouden jullie mij aanraden? Laat me weten welke camera jij gebruikt van welk merk, wat jij vind van het kwaliteit van de foto's. En vertel me ook eens waarom jij mij deze camera aan zou raden! Ik ben benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Zelf gebruik ik de Sony DSC Hx-1, maar deze is al wat ouder en ik weet niet of deze nog te koop is. Je kunt wel op mijn blog kijken om te kijken naar mijn foto's. Al mijn foto's zijn gemaakt met die camera.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vandaag mijn Nikon D3100 verkocht en ga over op een Canon 600D, mede voor mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥