dinsdag 14 februari 2012

Playlist ♫

Muziek wij kunnen ik niet zonder. Voor me meeste komt het ook wel bekend voor. Wat zou het zijn in een wereld zonder muziek? Dat weet ik eigenlijk niet. Maar daar wil ik ook niet aan denken. We hebben veel goede artiesten op de wereld. Daar moeten we blij mee zijn, Jong en oud. Natuurlijk heeft iedereen een eigen muziek smaak, en er komen dan ook dagelijks nieuwe liedjes bij. Vandaag hebben wij weer een playlist voor jullie op een rij gezet!





Timbaland ft. Pitbull- Pass At Me
Young Jeezy ft. 2 Chainz - SupaFreak
Raluka - Out of your business
Nicki Minaj - Stupid Hoe
Mattyas - Mi Amor
Jessie J - Domino
 Auburn  ft. Iyaz - La, La, La
  Rihanna - You Da One
 Cobra Starship ft Mac Miller - Middle Finger
  Alyssa Reid - Alone Again
 Jeroen van der Boom & Leonie Meijer - Los van de grond
 Gers Pardoel ft. Sef - Bagagedrager
 Iyaz ft. Travie McCoy - Pretty Girls

Dit zijn de liedjes die ik op het moment vaak beluister, zijn er liedjes bij die ook jullie smaak hebben of die jullie nog niet kenden? Zijn er nog liedjes die wij absoluut moeten beluisteren, laat dan hun url of titel + artiestnaam achter. Dan zullen wij deze ook gaan beluisteren!

Door: Monique

1 opmerking:

Thanks for leaving a message! ♥