dinsdag 7 februari 2012

Color blocking

Dit jaar komt weer color blocking helemaal weer terug in 2012. Ik vind deze trend wel echt inspirerend. Ik heb op straat zitten kijken naar mensen wat hun dragen aan kleding. En sommige mensen droegen color locking. Daar kreeg ik inspiratie door voor deze post. Ik heb hieronder wat leuke creaties met de color blocking neer gezet. Die ik zelf wel leuk vond.



















Wat vinden jullie van de Color blocking? Zouden jullie het gaan dragen? Hoe zou jullie hem gaan dragen?

5 opmerkingen:

  1. this is the reason why i want spring to come!i adore colourblocking!great pics.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jah, superleuk! Qua kleding ben ik meestal meer van zwart maar nagels, makeup, accesoires zijn bij mij wel color blocked! Zomer, lente, winter.. anytime of the year!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥