zaterdag 4 februari 2012

Favorieten: GLEE covers!

Glee is een erg populaire Amerikaanse serie, die elke week weer op tv verschijnt. Het gaat over een groep jongeren die onder leiding van hun leerkracht, een koor beginnen op hun school. Maar medestudenten en enkele leerkrachten hebben vooroordelen over de groep. Er wordt veel gebruik gemaakt van muziek/ liedjes van bekende artiesten, dit wordt gezongen door de hoofdrolspelers.



En vandaag laat ik jullie een aantal van mijn favorieten covers zien, natuurlijk gezongen door de hoofdrolspelers van Glee!


We Are Young, op het moment is dit echt mijn favoriete cover! Gezongen door ieder lid van de Glee club.


Run the world, gezongen door Brittany Pierce en Santana Lopez.


Hit me with your best shot, een duel tussen de New Directions en Trouble Tones. Gezongen door Santana Lopez en Finn Hudson en natuurlijk op de achtergrond de overige leden van de groepen!


Survivor / I will Survive, gezongen door Santana Lopez en Mercedes Jones bij de Trouble Tones!


My Favorite Things, bij de kerst aflevering! Gezongen door Rachel Berry, Mercedes jodes, Kurt Hummel en Blaine Anderson.


Uptown Girl, wat erg, nu ben ik gewoon de namen vergeten! Oeps, maar goed, dit is dus waar Blaine Anderson eerst heeft bij gezongen! En wat is het toch een leuk liedje, zo!


Control, gezongen door Blaine Anderson, Quinn Fabray en Artie Abrams en op de achtergrond natuurlijk de overige leden van de glee club!


Man in the Mirror, gezongen door, Finn Hudson, Artie Abrams, Noah Puckerman, Blaine Anderson en Sam Evans. En natuurlijk de andere leden van de glee op de achtergrond!

Dit zijn natuurlijk nog lang niet allemaal onze favorieten liedjes! Een aantal daarvan, want er zijn zoveel liedjes die ze hebben gecoverd. Wat zijn jullie favorieten liedjes van de glee club?

11 opmerkingen:

  1. Yay, Glee! Ik volg het via internet dus loop een klein beetje voor met de uitzendingen hier. Leuk artikel, jammer dat je veel liedjes hebt gekozen uit recente uitzendingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Stephanie, inderdaad ik volg het ook via internet, dus ik loop ook een beetje voor :) Ja, klopt heb je gelijk in! Maar er komt nog één deel 2 van favorieten liedjes, en dit zullen dan wat meer verschillende zijn! :)

      Verwijderen
    2. Is niet erg hoor, viel me alleen op. Maar leuk dat er een deel 2 komt, ik kan sowieso veel van zulke covers over en over kijken/luisteren.

      Verwijderen
  2. ABC en Man in the Mirror zijn op het moment mijn favorieten. Maar This is a man's world (Quinn) en Defying Gravity (Rachel & Kurt) zijn old time favorites!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Glee is echt heel erg leuk!
    Leuke liedjes allemaal <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke covers! Ik ben helemaal gek van Glee, ik vind hun covers vaak beter dan het origineel! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk geen Glee, maar vind de liedjes wel echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg het ook niet, maar ik luister wel altijd de covers en die vind ik al erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa! Ik houd echt van Glee hihi.
    Hele leuke nummers :)
    Liefs, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel hiervan zijn ook mijn favorieten! Alleen vind ik ook nog Rumour has it/Someone like you, Fix You, Jar Of Hearts, Without You,..en nog veel meer, ook heel mooi!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥