maandag 27 februari 2012

Beauty Question.

Het is alweer een hele tijd geleden dat we een Beauty Question hebben geplaatst, en vandaag vonden we het er weer eens tijd voor worden. Voor vandaag hebben we ook weer een vraag voor jullie, lees snel verder wat voor vraag het is!



Draag jij wel eens nepwimpers?
Nee ik draag ze nooit, ik heb wel eens nepwimpers gekocht gewoon omdat we nieuwsgierig waren hoe ze nou eigenlijk zitten. We hebben ze één keer op gehad, maar daarna heb ik ze eigenlijk in de kast gelegd en niet meer naar gekeken. Ik heb ze nog steeds maar waar ze liggen moet je me echt niet vragen!

Door: Monique

1 opmerking:

  1. Nee eigenlijk nooit! Ik vind het teveel gedoe en niet echt nodig dus ik hou het bij mascara.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥