zondag 26 februari 2012

30 Days Challenge: Je angsten.

Vandaag moet ik een artikel schrijven over mijn angsten, nou heb ik hier toch wel even over moeten zitten nadenken. Want waar ben ik nu eigenlijk bang voor, ik ben niet bang echt bang aangelegd en ik ben ook niet snel ergens bang voor. Maar het is me er toch in gelukt om erachter te komen waar ik toch wel een beetje bang voor ben.


Ik houd niet zo van kleine ruimtes en liften, en vaak gaat dit ook nog eens samen. Liften zijn vaak wat aan de kleine kant, en als mensen dan met z'n alle in de lift op elkaar gaan staan krijg ik het erg benauwt. Ook het idee van een lift dat hij vast kan blijven hangen bevalt me helemaal niets.

Ook ben ik niet zo weg van de open zee, ik zal dan ook niet snel gaan zwemmen in een zee. Het idee dat als je ver genoeg in de zee gaat, de bodem opeens verdwijnt. Ook ga ik dan ook niet erg graag op boten, toch weet ik niet waar ik deze angst van heb. Vroeger ging ik altijd zwemmen in de zee met kennissen!


Ook ben ik niet zo van de hoogtes, maar deze angst heb ik al een stukje 'overwonnen' een aantal jaren geleden. We gingen namelijk met school een aantal dagen naar Parijs, hier konden we kiezen of we mee de Eiffeltoren op wilden. Natuurlijk moest ik deze kans niet aan mij voorbij laten gaan, want zeg nou zelf hoe vaak kom je nou bij de Eiffeltoren in de buurt? Ik ben dus erop gegaan en heb tot de eerste verdieping gehaald, daarna wilden we nog naar de tweede maar we kwamen maar tot halverwege de trappen!

Toch ben ik blij met het resultaat dat ik de Eiffeltoren heb beklommen ondanks mijn hoogtevrees, dit zijn dan eigenlijk de angsten die meteen in mij op kwamen. Verder heb ik niet echt angsten, ik ben alleen ook niet zo weg van spinnen. Maar die angst is niet zo heel erg groot!

Door: Monique

4 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf ook niet zo van de hoogtes.
    liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. However, the intent remains the same no matter what you call them,
    and are usually exchanged between young people as a
    promise they'll remain friends forever. The only day that is more exciting than that is when she chooses the ring that signifies mutual love for a lifetime ' his and hers wedding rings that perfectly match in
    every facet and detail. And with the recent spotlight shed on promise rings at this year's VMA's, their popularity
    has only grown.

    Here is my webpage :: site

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I'm type of hoping menopause brings back clear skin, before I have way too many wrinkles it to be appreciated. You can enhance your chances of recovering in case you seek treatment early. " Then she declared she felt disoriented, since "these acne feelings" was such a big part of her life. If you desire to remain acne free or at least have less acne it is very important to drink eight to ten glasses of pure water each day.

    Feel free to surf to my site ... acne treatment for teens ()

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The oil in hair sprays and hair gels can in a short time clog
    pores and build an acne issue. And I wasn't very at ease with being on antibiotics for three months; I just didn't feel that was
    healthy. They are likely to be mild and contain ingredients like benzoyl peroxide,
    sulfur, salicylic acid and resorcinol. If you find your skin layer peeling,
    flaking or several dry, use less of the topical acne remedies or
    purchase products that have a lower concentration of ingredients.


    Here is my website ... acne scar repair

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥