zondag 8 januari 2012

Heb je kleine ogen maar zo lijken je oog groter.

Nartuurlijk zijn er véél meer trucs. Om grote ogen te maken met make up. Ik heb er eentje gevonden op internet. Zo kan je met wit oogpotlood en oogschaduw ervoor zorgen dat jouw ogen groter lijken en stralen. Zonder veel make up op te doen.




Stap 1: Maak de binnenkant van de ogen wit met een wit oogpotlood of met een lichte oogschaduw.
Stap 2: Maak de huid licht aan de buitenkant van je onderste wimpertand.
Stap 3: Creëer grote ogen door de huid onder je wenkbrauw wit te maken.
Stap 4: Eindig met een mooie mascara.


6 opmerkingen:

  1. Super leuk en handig, ik wou altijd al weten hoe ik mijn ogen eruit kon laten springen. Hahaha!
    Liefs Tessa
    www.beautyandmylifex.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, dat helpt echt lijkt me! handigg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superhandige tips, ik ga dit zeker eens uit proberen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handige tips! Alleen wordt wel een beetje witjes..

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥