zaterdag 5 november 2011

Tag: 4 things

Vandaag las ik de tag van Chloe en die van monique die ze in had gevult. Dus ik dacht ik ga hem ook eens in vullen. Heel erg bedankt voor de tag Chloe! Ben jij benieuwd naar de tag, lees dan snel verder!

 


4 things in mijn tas:
1. Portemonnee.
2. Deo.
3. GSM.
4. Lippen balsem

4 things gevonden op het bureau:
1. Parfum.
2. Nagelak.
3. Agenda.
4. Boeken.


4 favorieten dingen in mijn kamer:
1. Tv.
2. Foto's
3. Accessoires .
4. Prijzen van het paardrijden.

1774_5545_large
4 things die ik altijd al heb willen doen:
1. Naar het buiten land verhuizen.
2. De meiden ontmoeten van andere blogs.
3. Shoppen in parijs in de duuren winkels.
4. Naar New York gaa .


4 things waarvan ik houd op dit moment:
1. Me verhaal schrijven
2. Shoppen
3. Me vrienden en familie
4. Me nagels lakken ;)

4 things waarvan ik wed dat jij ze niet van me wist:
1. Dat ik in parijs ben gevallen voor iedereen het zag. Toen zat ik in de 4 jaar van de vmbo.
2. Dat ik dommen opmerkingen kan maken.
3. Dat ik alles seriuus neem. Dus jullie kunnen me alles wijs maken :$.
4. Ik kan heel blond over komen :S. Maar ik ben wel bruin.


4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg:
1. Rihanne ft. Calvin Harris - We Found Love
2. Eric Saade ft. Dev - Hotter Than Fire 
3. Hot Chelle Rae - I Like It Like That
4. One Direction- What Makes You Beautiful 


En tot slot moet ik deze tag doorgeven aan vier andere bloggers: Nyria, Maud, Lisanne en Joany. Sta jij er niet tussen en wil je toch ook deze tag invullen, dan mag je hem natuurlijk altijd overnemen. Laat het ons weten als jij hem hebt ingevuld!

door: Femke

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de tag, onwijs leuk om te lezen.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blogpost. Ik ga um misschien ook wel overnemen. Alleen moet ik wel even diep na gaan denken om originele antwoorden te kunnen geven bij dingen die je nog niet van me wist. Want die van jou zijn echt leuk/orgineel

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥