woensdag 23 november 2011

Beauty Question.

Vandaag werd het weer eens tijd voor een beauty question, het is alweer een tijdje geleden dat we er een online hebben gepubliceerd. We zullen nog steeds niet wekelijks deze rubriek gaan posten, omdat het dan gewoon te standaard word en dat lijkt ons niet erg leuk! Vandaar dat het maar een keer in de zo veel tijd voorbij komt gewipt!



Wat kunnen jullie absoluut niet missen in jullie beauty stash?
Mijn mascara en wimper krultang! Ik vindt het altijd wel fijn om mascara in mijn stash te hebben, af en toe ga ik ook wel eens de deur uit zonder make-up.Maar het is altijd wel handig die mascara en wimper krultang!

4 opmerkingen:

  1. ik vind het echt knap van je dat je soms zonder make-up de deur uit gaat, als ik me heb verslapen kan school me echt niet meer schelen ik doe gwn mijn make-up altijd zonder dat ga ik echt niet het huis uit.. gwn echt niet...
    best wel erg eigelijk he...
    xxxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook echt mijn mascara niet missen, haha! En daarnaast mijn dagcrème, als is mijn huid zo droog en trekkerig, echt niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga best vaak zonder make-up de deur uit. Puur om het feit dat ik geen zin heb om er eerder voor op te staan.
    Ik kan niet zonder mijn mascara.
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga nooit zonder mascara de deur uit. Meer make-up draag ik bijna nooit naar school. Als ik echt wit zie gebruik ik soms wel meer. Ik kan dus mijn mascara echt niet missen en m'n wimperborsteltje ook niet! Oh, m'n dagcrème eigenlijk ook niet, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥