vrijdag 16 augustus 2013

Tag - First Things

Zo eens in de zoveel tijd kom ik een leuke tag tegen waarvan ik het de moeite waard vind om het in te vullen. Ook deze tag zag ik al bij een aantal blogs voorbij komen, zo kwam ik ook deze tag tegen. First things, laten we snel kijken hoe ik deze tag in heb gevuld!

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt?
Dat is mijn wekker uit zetten (als deze aan staat). Dat is wat ik meestal als eerste doe, daarna ga ik me klaar maken voor de spiegel en neem ik mijn ontbijt!
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat?
Ik ga echt nooit naar de sportschool, dus dat maakt het nogal lastig om deze vraag te beantwoorden. Ik doe thuis wel een aantal oefeningen zoals, squats, hardlopen, crunch. Ook doe ik mee aan de 30 days squat challenge!
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school?
Allereerst berg ik mijn spullen op die ik mee heb genomen, daarna neem ik me wat te drinken en buurt ik even met mijn moeder/zusje/vader. En meestal check ik dan ook nog even mijn e-mail.
Eerste auto?
Ik heb wel al mijn autorijbewijs, maar ben nog niet in bezit van een eigen auto. Ik kan nog vrijwel overal met mijn fiets naartoe, maar moet ik toch wel toegeven als ik de beschikking heb op de auto van mijn ouders ik deze toch wel graag mee neem!


Eerste ongeluk/verkeersovertreding?
Verkeersovertreding, nou ja, ik ben niet betrapt. Maar ik moet toegeven dat ik vrijwel altijd iets te hard rijd! Ook nog niet zelf een ongeluk gemaakt. Heb er wel een aantal jaar geleden een meegemaakt, ik zat wel in de auto. Maar ik was niet de bestuurder!
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was?
Dat zou ik echt niet meer weten, vroeger wilde ik zoveel worden. Iedere week had ik weer iets nieuws in mijn hoofd zitten wat ik wilde. Zo wilde ik heel vroeger prinses worden, maar t-sja welk meisje wilde dat nou niet?
Eerste keus qua drinken?
Ik heb niet echt een voorkeur qua drinken van frisdrank, water, thee etc. Smoothies vind ik ook heerlijk om eens te maken. Ook ben ik niet vies van een avondje alcohol (met uitgaan of een speciale gelegenheid)

Eerste keus dessert?

Dat is niet zo heel moeilijk, ik ben gek op tiramisu! Ik ben dol op veel toetjes, maar deze valt toch echt op de eerste plaats!

Eerste liedje dat in je opkomt?
Ik weet niet waarom dit nummer in me opkomt maar dat is het nummer van Dj Antoine en The Beat Shakers - Ma Chárie. Het is gewoon een leuk nummer!
Eerste grote aankoop?
Dat durf ik niet zeker te zijn maar volgens mij was dat mijn laptop..
Eerste baantje?
Dat was in een kas, hier stonden tomaten in. Ik heb er een hele tijd gewerkt.. Maar het was echt niet mijn ding. Ik was blij toen ik een nieuw baantje vond!
Eerste keer vliegen?
Die moet nog komen!

Ik zal voor de verandering ook eens mensen taggen en dat zijn Quinta van gotobeautshon en Lisanne van lieveliesx! Maar heb je zelf ook een blog en wil je graag deze tag ook invullen dan mag je hem gerust overnemen!

3 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥