donderdag 8 augustus 2013

Blogs die ik lees!

Op het moment volg ik een aantal hele leuke blogs, ik volg er ondertussen zoveel! Het leek me daarom een leuk idee om een aantal van deze blogs met jullie te delen, misschien dat jullie dan ook weer een aantal nieuwe blogs tegen komen!
 

Ik vind de blog van Frauke echt in een woord helemaal top! Ze wilde met haar blog alleen maar leuke artikelen plaatsen, en besloot daardoor om van haar blog haar eigen happy place te maken. Ze wilde niet alleen haarzelf een goed gevoel geven maar ook al haar bezoekers en volgers! makecupcake
 
 
 
lunalovelyworld is een blog van de 13 jarige Luna. Haar blog is erg persoonlijk en dat maakt het juist ook erg leuk om te lezen. Ook maakt ze van zulke leuke foto's. En ben je eenmaal bezig met het lezen van een artikel, dan kun je niet meer stoppen!
 
 
 
Ook de blog van Maud, beautybeforebreakfast kijk ik graag op. Ze plaatst vooral artikelen die te maken hebben met beauty van reviews, looks tot aan nail-art! Je kunt je laten inspireren en kunt de mooiste looks namaken!
 
 
 
Dan heb ik voor jullie nog de blog van Jolijn de 16 jarige dame die de blog monteair beheerd. Haar blog is weer anders dan de meeste die ik volg, en daarom vind ik deze ook zo leuk om te volgen. Op haar blog kun je verschillende foto's en tekeningen
 
Oké, dit waren een aantal van de blogs die ik volg. Misschien dat er nog een vervolg komt! Kenden jullie deze blogs al? Of zijn jullie een aantal nieuwe tegen gekomen?

7 opmerkingen:

  1. De blogs waren allemaal nieuw voor mij. Ik ze ook heel mooi. De blogs waar ik het meeste keek de afgelopen tijd zijn: http://www.lieveliesx.blogspot.nl/
    http://www.journalisje.nl
    http://www.muchable.nl
    http://gotobeautshon.blogspot.nl/
    Verder hier op SunlightDreams, maar zijn jullie nu ook. Succes met je blog hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik vind het zo lief dat je mij noemt! Dankjewel dankjewel! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! Een aantal van deze blogs lees ik zelf ook! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn allemaal nieuw voor mij en heel erg leuk ! (: xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen en om nieuwe blogs te ontdekken!
    Zelf heb je ook een blog om fier op te zijn!

    x Jana
    www.amoreforfashion.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥