maandag 16 september 2013

Personal ~ tan lines tag

Oké, allereerst wil ik me even verontschuldigen voor de afwezigheid op mijn blog de laatste tijd. Ik heb het gewoon ontzettend druk op mijn werk. Ten tweede wil ik even mededelen dat ik al over de 300 geplaatste artikelen heen ben! En ik kwam dus tijdens het lezen van een aantal blogs die ik al een tijd volg een leuke tag tegen, vandaar dat het me leuk leek om deze vandaag voor jullie in te vullen!

1. Een huis aan het strand of bij een meer?
Het is allebei prachtig op zijn eigen manier. Als je een huisje aan het strand hebt kun je meteen op een prachtige dag het water in duiken. Maar als je bekijkt een huisje aan het meer, prachtig liggend tussen de bomen. Een mooi uitzicht op het meer, wat je natuurlijk ook hebt als je een huisje aan het strand hebt (alleen dan op de zee, haha!). Het maakt het dan ook een moeilijke keuze, maar dan denk ik dat ik voor de rust en natuur zal kiezen, dus huisje aan het meer.

2. Favoriete zomerse haarstijl?
Persoonlijk houd ik van mijn haar los dragen, maar ik vind voor een warme zomerse dag een visgraat vlecht of ingevlochten ook erg mooi!

3. Word je bruin of verbrand?
Ik word altijd heel erg snel bruin in de zon. Verbranden doe ik vrijwel nooit.

4. Heb je ooit een henna tattoo gehad?
Nee

5. Kampvuur of 's avonds zwemmen?
Ik denk dat ik ga voor het kampvuur, ik weet niet waarom. Maar zwemmen in de avond is niet echt iets wat me aanspreekt. 's avonds met je vrienden en vriendinnen rond het kampvuur zitten napratend over wat die dag gebeurt is.


6. Als je ergens heen mocht gaan in de zomer, waar zou je dan heen gaan?
Spanje, Oostenrijk. Ik vind Oostenrijk een prachtig land. Spanje lijkt me ook heerlijk, we zijn met een aantal vriendinnen aan het kijken of we de zomer in 2014 niet eens lekker naar Spanje op vakantie kunnen gaan! Heerlijk!

7. Bikini's, Tankini's of badpak?
Bikini. Deze draag ik namelijk altijd. Maar ik vind een tankini ook wel wat hebben!

8. Zomerse make-up musthave?
Waterproof make-up? Ja ik weet niet, misschien omdat het dan warm is (meestal) en je dan nog wel eens last kan hebben van wat zweet waardoor je make-up sneller gaat smelten?

9. Hoe warm was het op de warmste dag tot nu toe?
35 graden. Dit was op vakantie, toen we net een dagje uit hadden geplant waarvoor we ook nog eens 2 uur in de auto moesten zitten. Wat een warmte was dat!

10. Doe je aan sporten in de zomer?
Ja ik sport gewoon door in de zomer, maar natuurlijk als het niet al te hogen temperaturen is. Want mijn sport is paardrijden en als ik dan met 27 graden op een paard klim is geen pretje voor jezelf maar ook niet voor het paard!


11. Heb je ooit een vakantie liefde gehad?
Nee.

12. Lang of kort haar tijdens de zomer?
Lang. Je kunt van je lange haren natuurlijk ook even snel een kort kapsel maken, en daarna heb je gewoon je eigen lange haren weer terug. Zo gemakkelijk is het!

13. Draag je make-up als je naar het strand, meer of zwembad gaat?
Nee, bijna nooit. Meestal gaat dit er toch wel weer af in het water.

14. Vervelendste zomer herinnering?
Die heb ik deze zomer geloof ik niet gehad!

Oké, nog even nagenieten van de zomer met deze tag! Vond je hem leuk om te lezen en zou je hem graag ook zelf in willen vullen. Dan mag je hem natuurlijk gratis en voor niks overnemen! Haha.

2 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥