donderdag 5 september 2013

Beauty has no size!

I'm not a perfect girl. My hair doesn't Always stay in place. I'm pretty clumsy and sometimes I have a broken heart. My friends and I sometimes fight and maybe some days nothing goes right. But when I think about it and I'll tale a step back... I remember how amazing life truly is and that maybe, Just maybe, I like being unperfect.


Laten we eerlijk zijn gewicht en figuur zijn gevoelige onderwerpen. Er zijn vast meiden die deze blog nu lezen en wel eens zijn gepest door één van deze woorden, maar natuurlijk hebben we ook een eigen mening over het 'ideale figuur'. Ik denk dat maar weinig meiden zijn die 100% tevreden zijn met hun lichaam, en dat is erg jammer. Het is namelijk deels genetisch bepaald hoe ons lichaam er uit ziet. Hoewel je met voeding en sporten kunt afvallen dan wel aankomen en je lichaam vorm wilt geven. Krijg je niet een slanke taille als een recht middel in de familie zit. Sommige dingen kun je gewoon niet veranderen, dus waarom accepteren we dit niet gewoon?

Ook ik ben niet gek en weet dat een slank lichaam word gezien als een schoonheidideaal. Wanneer je een tijdschrift of de tv aanzet zie je altijd wel een slanke mooi dame verschijnen. Er worden al meer plus-size modellen gespot in magazines en op tv, in de modewereld ben je al een plus-size model als je maatje 38-42 hebt.


Ik ben dan zelf geen plus-size maatje, maar ik weet zeker dat ik enkele plus-size lezeressen heb. Ik wilde deze meiden gewoon laten weten dat je ook mooi bent met een maatje meer! En dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet fashionable kunt zijn! Wat je maat ook is, het belangrijkste is dat je je happy voelt in je eigen lichaam. Er is namelijk niets aantrekkelijker dan een zelfverzekerde vrouw die haar maat accepteert en omhelst!

Ik hoop dat jullie dit artikel kunnen waarderen, want ook al heb je een maatje meer. Hierdoor hoef je je niet onzeker te voelen. Want zoals ik al vaker heb geschreven; Iedereen is mooi op zijn eigen manier!

3 opmerkingen:

  1. Ik ben deze vakantie 7kg aangekomen en ben nu maar eventjes op dieet gegaan, haha. Maar je artikel is helemaal true. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een goed artikel! Ik ben het helemaal met je eens (: xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een goed geschreven artikel, ik denk dat veel meiden hier wat aan zullen hebben. Ik ben het helemaal met je eens.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥