donderdag 19 september 2013

Persberichten en samenwerking (en weetjes!)

Regelmatig krijg ik berichten in mijn postvak in voor een samenwerking of een persbericht. Natuurlijk vind ik het helemaal niet erg om hier aan mee te werken, ik vind het juist heel erg leuk! Zo kom je ook nog eens een heleboel webshops en bedrijven tegen die je eerst nog helemaal niet kende. Zo geef ik graag de mogelijkheid om webshops en bedrijven wat meer bekendheid te geven onder mijn bezoekers.


Heb jij dus een bedrijf of webshop? En wil je graag een samenwerking of een persbericht achterlaten, dan kun je altijd een e-mail sturen naar SunlightDreams@live.nl.

Heb jij een eigen blog, en zou ook jij graag eens een samenwerking willen op de een of andere manier. Of ben je gewoon geïnteresseerd in een interview of dergelijke. Ook dan mag jij natuurlijk een e-mail sturen naar SunlightDreams@live.nl.

Deze blog is al 60,880 keer gezien vanaf dat deze in September 2009 online is. Afgelopen maand (Augustus dus!) hebben 2.182 mensen onze blog bezocht, een mooi aantal aangezien de afgelopen maand vrij weinig artikelen verschenen zijn. Gisteren hebben we zo'n 110 mensen mogen verwelkomen op onze blog.

Op het moment hebben we zo'n 135 volgers of Google Friend Connect en 40 via Bloglovin.

Top vijf van populairste internetbrowsers:
1. Internet Explorer 30 %
2. Chrome 29 %
3. Firefox 16 %
4. Opera 8 %
5. Safari 6 %

Overige zijn Mobile Safari (3%) en Mobile (1%)

De meest gebruikte besturingssystemen zijn Windows (67%) Android ( 3%) en Iphone (2%).

Like onze facebook pagina!

Ook word deze blog bezocht uit verschillende landen, word het dan toch tijd om onze blog in het Engels te gaan schrijven? Onze top 3 van landen is:
1. Nederland met 133 pageviews
2. Verenigde Staten met 112
3. Frankrijk met 51

Onze overige bezoekers komen uit Rusland, België, Slowakije, Verenigd Koninkrijk, Duitsland, China en Polen! Hello world this is me!

en dan als laatste nog top 5 verwijzingssites!
1. www.Google.nl
2. www.Google.com
3. www.Google.be
4. www.imOnline.nl
5. www.Bloglovin.com 

Naast de hoofdpagina is de meest bekeken pagina Contact en Samenwerking & Pers.

1 opmerking:

Thanks for leaving a message! ♥