vrijdag 6 september 2013

10% korting op het hele assortiment bij MARINGTON!

Ik ga jullie in dit artikel wat meer vertellen over een bepaalde webshop. Ze verkopen hier namelijk erg mooie lifestyle producten en merken. Van damestassen tot aan muurstickers! Laatst kwam ik op deze webshop terecht en bleef hier een tijdje hangen, ben je benieuwt naar mijn bevindingen? Lees dan snel even verder!


De webshop MARINGTON bied een groot assortiment met verschillende lifestyle producten en merken. Je kunt er 24 uur per dag bestellen met een snelle verzending van zo'n 2 tot 4 dagen! Ook hebben ze slechts € 3,95 verzendingskosten en natuurlijk ook erg belangrijk is het hier veilig betalen met o.a. Ideal, Rabobank etc.

Je kunt op deze website terecht voor je badkamer, keuken, wonen, mode etc. Er is ontzettend veel keus uit verschillende producten en merken. Zelf was ik wat aan het rond speuren op de webshop en kwam uit op deze prachtige muurstickers! Persoonlijk vind ik het altijd prachtig als je op bijvoorbeeld een mooie licht grijze muur een prachtige afbeelding op hebt geplaatst, zo kwam ik dus terecht op deze muurstickers en wat kreeg ik hierdoor inspiratie!



Zo kwam ik nog terecht op een aantal mooie producten. Maar dat is niet het enige, ik mocht mijn bezoekers (jullie dus!) 10% korting aanbieden op het hele assortiment! Onder deze tekst zal ik een kortingscode plaatsen, deze kunnen jullie dan invullen bij je bestelling. Deze code is geldig t/m 15 september en kan onbeperkt vaak gebruikt worden.

 
Webshop: MARINGTON
Kortingscode: tH6Cb2S7Gt
t/m 15 september

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ook reclame voor hun gemaakt, ze hadden beloofd er iets voor terug te doen, zodat jouw site helemaal op en top bezocht zou worden.

    Ze komen hun afspraak niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook reclame voor ze gemaakt haha. Leuke website!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm, beetje jammer dat ze hun afspraken dan niet na komen. Dat is zonde van de webshop!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥