zaterdag 16 juni 2012

Review: Kruidvat Ultra Sensitive Dagcrème

Een goede dagcrème vinden kan nog wel eens een hele zoektoch zijn! Laatst was ik dus weer op zoek naar een nieuwe, omdat mijn andere ervaring met de oude dagcrème niet zo positief zijn. Ik was niet specifiek op zoek naar een bepaalde dagcrème, ik probeer graag verschillende crème's uit. Ik maak nu al een tijdje gebruik van de Kruidvat Ultra Sensitive Dagcrème, dus ik wil graag mijn ervaring met deze crème met jullie delen!


De dagcrème zit als eerste een een cartonnen verpakking, hierop staat de nodige beschrijving over de dagcrème. In de verpakking kom je het bovenstaande glazen (!) potje tegen, inderdaad het potje is van glas. Laat hem dus zeker niet vallen! Verder is de verpakking erg rustig, geen extra poes pas erop en eraan dit is natuurlijk wel erg fijn. Het is een dagcrème voor de overgevoelige huid. Verder staat er ook nog op het potje dat je hem in de glasbak kunt doen, ivm. dat hij van glas is, je hem kunt recyclen en dat de crème 12 maanden houdbaar is.

De substantie in het potje is niet te dun en ook zeker niet te dik, hij is voor mij precies goed. De crème werkt uitstekend, want mijn huid is zeker niet droog. Ook een voordeel is dat er SPF 15 aan toegevoegt is, SPF is de afkorting in het Engels voor Sun Protection Factor, dit verteld je hoelang je in de zon kunt zitten. Met de SPF van 15 kan een persoon 150 minuten in de zon gaan zitten, zonder zich te verbranden. In het potje zit 50 ml crème, je kunt hem dus best lang gebruiken.

Zoals je op de bovenstaande afbeelding ziet, zie je goed dat de crème niet te dik maar ook niet te dun is. Hij is erg goed en fijn smeerbaar! Na het aanbrengen merk je meteen dat je huid minder strak aanvoelt, de crème werkt voor mijn gevoel erg goed. En na het aanbrengen zie je er ook niets meer van dat je een crème op hebt. Er blijft ook geen vettig laagje achter als je de crème aan brengt.

Pluspunten:
- Parfum vrij!
- SPF 15 aan toegevoegt
- Budget proof (rond de €4,-)

Eindcijfer: 8.5!

Zelf vind ik de crème van Kruidvat Ultra Sensitive een erg fijn product, en zekere aanrader! Ik gebruik hem nu al zo'n 2 maandjes, en ben er nog steeds erg blij mee. Wat zijn jullie ervaringen met dit product? En zouden jullie dit product kopen nadat je deze review hebt gelezen?

Door: Monique

4 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een fijne creme! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf vind ik deze toch een beetje tegenvallen. Misschien komt dat ook omdat ik weer een ander huidtype heb.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik deze altijd in de winter omdat ik een gemengde huid heb die vaak vet is. En voor dan is ie perfect, in de zomer is hij echt te vet voor mij. Voor mijn gevoelige huid is ie echt super dit is echt de allerfijnste creme van alle prijs klasses die ik al heb gehad voor de koude wintermaanden!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥