zondag 17 juni 2012

30 Days Challenge: Wat er op je bureau ligt

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een 30 Days Challenge post heb geschreven, en ik vond het daar toch weer tijd voor worden om deze maar weer eens te posten. En voor vandaag staat er in het rijtje dat ik jullie moet laten zien/vertellen wat er allemaal op mijn bureau ligt. Laten we snel eens even gaan kijken!

Helaas heb ik van mijn bureau geen foto kunnen maken, erg veel interessante dingen staan er niet op mijn bureau. Maar ik ga alsnog beschrijven wat er allemaal op mijn bureau te vinden is. Natuurlijk staat mijn laptop op mijn bureau, daarnaast staat een bakje met pennen/potloden en een notitie boekje. Zodat als ik wat inspiratie heb om een artikel te schrijven het op kan schrijven! Verder valt er nog een spiegel en wat fotolijstjes te vinden op mijn bureau.

En in de lades liggen wat boekjes en tijdschriften die erg handig zijn. Ook nog wat oude school papieren liggen er tussen, tijd voor een beetje sorteren? Ja dat kun je wel zeggen, ik ben iemand die best graag dingen wilt bewaren, en daarom stop ik het allemaal maar in de lades, helaas moet ik het na een tijdje ook weer opruimen! haha.

Door: Monique

3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Mijn bureau is echt een rommeltje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha oh wat herkenbaar! Ik wil alles bewaren en niks weggooien.. daarom is het ook zo'n rotzooi op mijn bureau! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, ik bewaar ook vrij veel. Tot ik op gegeven moment een tik krijg en het allemaal uit ga zoeken.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥