vrijdag 9 november 2012

Spammen maar!

Vandaag is het weer tijd om de reactie pagina onder deze post weer helemaal vol te spammen met links naar jouw website/weblog! Want wie vindt dit nou niet leuk om te doen? Je eigen blog te promoten, daar geven wij je vandaag weer de kans voor! Dus laat je blog hier achter en wij brengen je blog een bezoekje!

Het is niet de bedoeling dat je op andere posten ook gaan spammen, het is alleen toegestaan onder deze post. Dus alleen in de post mag je een reactie achterlaten met heel veel berichtjes over je eigen blog, waarom mensen jou blog moeten bezoeken! Daar moet je natuurlijk gebruik van maken! Succes!

Door: Monique

4 opmerkingen:

  1. Hee!

    Mijn blog gaat over alles wat me interesseert! :) http://fashiondreamsforever.blogspot.nl/
    Op dit moment is er ook een give-away op mijn blog: http://fashiondreamsforever.blogspot.nl/2012/11/give-away.html Dus ik hoop dat jullie mee willen doen!

    Liefs, Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat ik mag spammen !
    mijn blog gaat over mijn passie: paarden
    neem een kijkje op http://horsieseatingdaisies.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. altijd leuk om te spammen haha!
    fashionandmenl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn blog gaat over eigenlijk van alles..
    Hij heet from the inside, omdat beauty niet alleen van de buitenkant komt.
    De url is wel anders, maar dat komt omdat iemand anders hem had :(
    www.allesvanbinnen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥