maandag 5 september 2011

Tag: Ben jij een echte beauty freak?

Ik zag deze tag op verschillende blogs, en ik vind tags ontzettend leuk om in te vullen. Ik had ook geen inspiratie in een nieuwe post, dus waarom vul ik deze tag dan niet gewoon eens in? Want eigenlijk gaat deze blog ook over beauty, en daarom vond ik deze tag er wel bij passen! Hoe zit het met ons? Zijn wij een beetje beauty freaks?


Wat is het laatste beauty product wat je hebt gekocht waar je echt hebt voor moeten sparen?
Ik spaar niet voor mijn make-up, als ik iets nodig heb dan koop ik het wanneer ik geld heb. En anders moet het gewoon even wachten. Het laatste product wat ik heb gekocht was een Catrice oogschaduw.

Als jij een beauty product was, wat zou je dan zijn en waarom?
uhm....

Hoeveel vriendinnen heb je, waarmee je helemaal gek kan worden over die perfecte blush of die fantastische oogschaduw?
Dat is er maar één! En dat is Femke (beheerder van deze blog). Laatst wilden we eens voor de gein zulke nep wimpers uittesten, dus hebben we beide zo'n setje gekocht. En zijn we thuis helemaal uit gaan experimenteren met allerlei soorten looks! En ook in de winkels kunnen we er lekker lang over zitten denk welke kleur nagellak we nou moeten kiezen!

Wanneer was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Pfoe, dat houd ik eigenlijk helemaal niet bij. Ik weet wel dat het laatste wat ik weg had gegooid een mascara van de HEMA was. En dat is denk ik één maand geleden.

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Ik bezocht regelmatig de website http://girlscene.nl deze website zal bij vele wel bekend in de oren liggen. Daarna bezocht ik regelmatig van zulke blogs op blogger.com. En natuurlijk op youtube niet te vergeten.

Als een niet-make-up-freak je vraagt hoeveel nagellak of oogschaduw je hebt, geef je dan een eerlijk antwoord?
Ik kan natuurlijk niet het goede aantal zeggen, omdat ik niet mijn make-up ga liggen tellen. Maar ik zou wel eerlijk zeggen hoeveel ik er ongeveer zou kunnen hebben. Daarover hoef je je toch niet te schamen?

Hoe vaak ga jij langs de drogist zonder dat je eigenlijk echt iets nodig hebt?
Eigenlijk erg vaak. Ik vind het ook gewoon leuk om te gaan kijken wat ze nu allemaal hebben, het hoeft niet te zijn dat ik dan ook wat koop.

Hoeveel tijd besteed je per dag op het internet, lezend over beauty?
Dat is wel een erg typische vraag. Ik kijk wel filmpjes, bezoek verschillende beauty blogs. Ik denk zo één uurtje. Maar dit niet in één keer, maar over de hele dag!

Wat is jou favoriete make-up item?
Dat is toch wel de mascara, en ik denk dat vele dit wel als favoriete product hebben. Want dit is iets wat ik eigenlijk bijna altijd draag.


En hoe zit het bij jullie, zijn jullie beauty freaks? Eigenlijk valt het bij mij nog ontzettend mee, het is bijvoorbeeld niet dat ik niet 'zonder' make-up de deur uit durf! Haha. Iedereen mag deze tag overnemen, al denk ik dat al vele hem al ingevuld hebben.

4 opmerkingen:

  1. leuke tag!
    grappige lay-out heb je trouwens, hoe doe je dat?
    liefs Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke tag!, xxx http://fashionlovefashionlove.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ingevuld! Ik heb deze tag ook gedaan, leuk istie he?! :-)

    Wat jou reactie betreft.. In een url kun je geen komma doen. Mocht ik iets met l'amour willen, dan moet het aan elkaar vast. En dan krijg je het dus als lamour. Dan denk je als je geen Frans kunt; wtf staat daar? Haha ;-$ Maar in ieder geval bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tag. Ik ben absoluut geen beautyfreak. Ik gebruik wel nagellak, mascara en meestal oogpotlood, maar ik durf best zonder make-up het huis uit. Het kan me niet zoveel schelen, meestal koop ik gewoon goedkope producten enzo. Dat laatste plaatje vind ik echt heel erg vet!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥