vrijdag 2 september 2011

Nagellak tag!

Ik vond deze tag bij lisanne's d'r blog kusjevanlisanne. En ik moet eerlijk toegeven dat ik het gewoon een hele leuke tag vond, en daarom moest en zou ik hem ook invullen! En zoals de titel al luid gaat deze tag over, jawel, NAGELLAK! Ik ben zelf ondertussen een enorme fan geworden van nagellak, vooral nu ik na een aantal jaren af ben gekomen van nagelbijten.


Uit hoeveel nagellakjes bestaat jou stash?
Ik heb ze laatst nog eens geteld, het waren er laatst nog 17. Daar zijn er nu alweer 2 bijgekomen. Dus zijn het nu 19 lakjes. Ik vindt dat het er toch nog niet zo heel veel zijn voor één nagellak fan, haha.

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Dat is toch wel Catrice, en dat komt omdat ik deze lakjes gewoon ontzettend fijn vindt! En de kleuren van Catrice zijn gewoon prachtig!

Wat is de meest voorkomende kleur?
Ik heb niet echt dezelfde kleurtjes in mijn stash liggen, het zijn allemaal verschillende kleuren. Groen, blauw, bruin, paars en noem het zo maar op!

Zijn er kleuren/ finishes die je niet bezit?
Ik heb de zilveren en blauwe crack nagellakjes niet. En echte felle kleurtjes heb ik ook niet.

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Run Forest Run - Catrice. Het is een groen kleurtje, deze heb ik de laatste tijd veel gedragen. Maar meestal verschilt het want nu heb ik bijvoorbeeld weer een nieuw kleurtje dat ik veel draag namenlijk: Am I Bleu Or Green natuurlijk ook van het merk Catrice, dit is dan weer een pastel blauw achtig.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Dat zijn 4 lakjes van Miss Helen, het is een top coat met daarin glitters in het wit, roze en bruin. Ik ben echt geen fan van glitters.

Gebruik jij base- en top coat?
Natuurlijk gebruik ik die! Want anders trekt de nagellak de nagels in, en daarvan worden je nagels geel! En anders gaat de nagellak er ook zo snel af. En dan is al het werk voor niets geweest.

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Als ik een leuk effect op mijn nagels wil hebben dan doe ik dit altijd met de losse hand! Maar het is maar zelden dat ik een effect op mijn nagels doe, je moet er namelijk de tijd voor nemen. En ik ben zo'n persoon die dat echt niet kan!

Hou jij van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Houd het maar op de crème finish. Ik ben echt anti-glitters, ik vindt ze zo vreselijk! Je krijgt ze er nooit helemaal af.

Voel jij je kaal zonder nagellak?
Heel soms wel. Soms heb ik wel eens nagellak op die al helemaal gechipt is. Maar dan haal ik het er weer af, en begin ik met een nieuwe kleur!


Oké, dit was alweer de tag voor vandaag! Ik vond het ontzettend leuk om hem in te vullen. Wil jij deze tag nou ook overnemen? Dat mag! Heb jij deze tag ook online gepubliceerd, laat het ons dan even weten dan komen wij ook even een kijkje nemen hoe jij hem hebt ikgevuld. Laat maar gewoon de url van de post onder dit artikel achter en dan komen wij lezen & reageren!

1 opmerking:

  1. leuk! ik vind catrice trouwens ook een heel fijn merk.
    xx
    http://highheelsandsneakers.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥