maandag 2 december 2013

Genomineerd voor Liebster award!

YEAH! Eventjes geleden ontvingen we een bericht met daarin dat we genomineerd waren voor de Liebster award. Ontzettend leuk, we hebben al eens eerder een award mogen ontvangen. Deze keer zijn we genomineerd door Puddy van amsturdamn. Heel erg bedankt!

Wat is de bedoeling van deze award? De blogger die jou heeft genomineerd heeft tien vragen voor jou bedacht, deze ga je als eerste zelf invullen. Hierna ga je zelf vijf bloggers nomineren die minder als tweehonderd bloggers hebben. Voor deze bloggers bedenk je dan weer tien nieuwe vragen!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik had voordat ik begon met bloggen al een eigen website waar ik me mee bezig hield, maar ik wilde eens wat nieuws proberen. Ik volgde al een tijdje een aantal bloggers. En dit leek me ook ontzettend leuk om te gaan doen, dus uiteindelijk heb ik besloten om deze blog te beginnen!

Om schrijf je zelf.
Behulpzaam, vrolijk, eerlijk, eigenwijs en een vriendelijk.

Wat is je grootste blunder die je ooit hebt gehad.
Ik ging ooit eens met een vriendin een winkel binnen. We waren zo druk aan het praten en we wilde de winkel binnen stappen toen ik zo ineens tegen de glazen deur aan liep! HAHA!

Wie geeft jou inspiratie
Ik heb niet echt een persoon die mij inspiratie geeft. Ik krijg gewoon inspiratie als ik over straat loop, in de bus zit of in de trein! Natuurlijk ook wel van andere bloggers en tijdschriften!


Wat zijn je favo Youtubers?
Michelle Phan, Nick Pitera, Klaire, Alex G en Lindsey Stirling. Natuurlijk heb ik nog een hele lijst vol met favoriete Youtubers!

Wat zou je nu doen als ik je 1 miljoen euro geef?
Dan zou ik een eigen huisje kopen zodat ik samen met mijn vriendje zou kunnen samenwonen. En ook altijd handig een eigen auto! En ik zou ook nog samen op vakantie gaan!

Omschrijf je kleding style .
Ik houd van zwart-wit achtige kleding, vintage en chic.

Wat zou je doen als je opeens alleen in de wereld zou leven.
Dat is een lastige! Ik zou het echt niet weten.

Waar zou je nog heel graag allemaal naar toe willen gaan.
Ik zou nog eens terug willen naar Parijs, Londen, New York en Rome. En zo heb ik nog wel een aantal plaatsen waar ik nog graag naartoe zou willen!

Hoe zit jou gewone dag eruit?
Elke dag begin ik met mijn ontbijt, vervolgens ga ik me klaar maken voor de dag. En meestal moet ik dan werken!

De volgende bloggers heb ik genomineerd!
Bo
Manja
Quinta
 Rosanne
Gea


Dan zal ik de genomineerde bloggers eens een aantal vragen stellen, dit zijn mijn vragen voor hen!

Voordat je begon met deze blog was je toen ook al bezig met het maken van een blog/website?
Waar haal jij je inspiratie vandaan voor het schrijven van nieuwe artikelen?
Welke artikelen vind jij altijd het leukste om te schrijven en te lezen?
Zou jij later ook wat meer met je blog willen, of wil je deze alleen puur houden voor je hobby?
Hoeveel tijd besteed jij aan het schrijven van artikelen?

Wat is het vreemdste/leukste wat je ooit hebt meegemaakt door je blog?
Welke spullen gebruik jij allemaal voor het schrijven van een nieuw artikel?
Is er ook een speciale doelgroep waarvoor jij jou blog presenteert?
Heb jij een blogger als voorbeeld, zo ja, welke?
Wat maakt bloggen voor jou nu zo leuk/speciaal?

Nogmaals bedankt voor deze Liebster Award Puddy! En ben je genomineerd en heb je deze award ingevuld? Laat het ons dan weten, dan nemen wij een kijkje!

5 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je me hebt genomineerd! Ik neem hem zeker van je over xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ♥ Voordat je begon met deze blog was je toen ook al bezig met het maken van een blog/website?
    Nee, StyleByBo was echt mijn begin, mijn allereerste blog! Nou eigenlijk, had ik al eerder toen ik een jaar of 10 was kleine blogjes over paarden haha..
    ♥ Waar haal jij je inspiratie vandaan voor het schrijven van nieuwe artikelen?
    Van andere blogs, tijdschriften, Tumblr en weheartit.
    ♥ Welke artikelen vind jij altijd het leukste om te schrijven en te lezen?
    Ik denk toch reviews en ooglooks.
    ♥ Zou jij later ook wat meer met je blog willen, of wil je deze alleen puur houden voor je hobby?
    Ik zou later graag wat willen doen met m'n blog, maar niet als full baan. Gewoon erbij!
    ♥ Hoeveel tijd besteed jij aan het schrijven van artikelen?
    Ik denk aan een review een uur, inspiratie of andere artikelen een halfuur denk ik.

    ♥ Wat is het vreemdste/leukste wat je ooit hebt meegemaakt door je blog?
    Het leukste is toch wel dat ik veel nieuwe blogvriendinnen heb gemaakt, en dat ik iedere dag zoveel leuke bezoekers krijg.
    ♥ Welke spullen gebruik jij allemaal voor het schrijven van een nieuw artikel?
    Mijn computer en fotocamera haha (:.
    ♥ Is er ook een speciale doelgroep waarvoor jij jou blog presenteert?
    ♥ Heb jij een blogger als voorbeeld, zo ja, welke?
    Ik vind Vera (veracamilla.nl) en Manon (todaysbeauty.nl) hele leuke en fijne blogs om te lezen. Later zou ik graag net zo succesvol en goed kunnen schrijven als hun.
    ♥ Wat maakt bloggen voor jou nu zo leuk/speciaal?
    Ik kan er mijn inspiratie volledig in kwijt, ik kan met jullie alles delen en samen helpen we elkaar. Ik hou echt enorm van bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om dit lezen, en natuurlijk hartstikke bedankt voor het nomineren! Ik ga er snel een post over schrijven.
    liefs,
    rosannevandierenn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke antwoorden op de vraagjes! Ben blij dat je t leuk vind dat ik je heb genomineerd !
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥