donderdag 21 november 2013

Pluizig haar?

Heb jij ook wel eens last van pluizig haar? Af en toe best wel vervelend. Maar het is te behandelen! Dus maak je vooral geen zorgen, ik heb voor jullie een aantal tips op een rijtje gezet hoe je om kunt gaan met jou pluizige haren.


Was je haar niet te vaak - Sommige mensen wassen hun haren iedere dag, dit is niet goed voor je haren. Hiervan gaat je haar ook pluizen, was het dan om de dag.

Goede conditioner - Zoek een goede conditioner, deze werken echt.

Wassen met koud water - Het helpt goed, spoel je haren uit met koud water. Hierdoor gaan je haren minder pluizen.

Olijfolie gebruiken - huh olijfolie? Ja zeker! 1 of 2 druppels is genoeg, kam het even door je haren en je haren pluizen niet meer. Niet teveel, want dan worden je haren weer te vet!

Haarmaskers - Gebruik 1 keer in de week een masker, dit zorgt er ook voor dat je haar minder gaat pluizen.

Vermijd de krul- en stijltang - Waarom? Door de warmte gaat je haar pluizen. En dit is nou dus niet wat we willen! Ook een föhn helpt niet echt tegen het bestrijden van pluizig haar!

Wat gebruiken jullie tegen pluizig haar?

4 opmerkingen:

  1. Nooit echt meer last van pluizig haar, let altijd heel erg op de verzorging van mijn krullies. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne tips! Ik heb er soms wel last van, voornamelijk als ik gefietst heb. Bedankt hiervoor! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bluug ik haat mijn haar soms zo erg ! Ik ga het zeker proberen !
    ik heb je genomineerd voor de liebster Award
    liefs !

    amsturdamn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥