woensdag 4 december 2013

Headers door de jaren heen

Deze blog bestaat nu al vier jaar in de tussentijd zijn er heel wat headers voorbij gekomen natuurlijk! Nu leek het mij een leuk idee om de headers die ik nog op mijn laptop heb staan met jullie te delen en hier een klein stukje over te vertellen!

December 2013
Deze bovenstaande header herkennen jullie vast wel, deze staat sinds 2 december online. Het leek me dit jaar leuk om de gehele maand december in de kerst sferen te zijn want zelf ben ik gek op de kerstdagen ik vind ze zo ontzettend gezellig! Vandaar dat ik ervoor heb gekozen om mijn blog de hele maand in deze sfeer te houden!

Januari 2012
De headers die voor dit jaar zijn gemaakt heb ik helaas niet meer bewaard. Ik blijf het lettertypen wat ik op deze header gebruik hebt erg mooi vinden, ik weet zo niet meer hoe dit lettertypen heet. We vonden de foto's van de fotoshoot van de dames die hierop staan ontzettend leuk. Daarom gebruikten we deze op de header.

Februari 2012
Deze header is gemaakt door Femke, deze was toen nog medebeheerster van deze blog. We waren toen nog veel aan het rommelen met het programma en van alles aan het uitproberen, en zo kwam dit als eindresultaat!

Maart 2012
Dit was eigenlijke een uitprobeersel, gemaakt door mezelf. Maar uiteindelijk vond ik hem toch wel leuk om deze als header te gebruiken. Ik vond het toen leuk om korte quotes op de header te plaatsen.

April (1) 2012
April (2) 2012
In deze maand zijn er twee headers online geweest, de bovenste was de eerste van de maand online. En de tweede kwam ongeveer op de helft van de maand online. Allebei gemaakt door Femke die toen nog mee hielp met beheren van de blog!

Mei 2012
Toch blijft deze header bij een van mijn favoriete behoren, het is een vrij simpel. Deze heb ik zelf in elkaar zitten goochelen. Ook gebruik gemaakt van een aantal leuke brushes! Ook het lettertypen blijf ik leuk vinden.

Juni 2012
Dit is een heel erg simpele header, hier hoef ik vast niet veel over te vertellen. Maar we wilden het toen heel simpel houden! We vonden het een leuk lettertypen, onze namen er beide onder een vogel die op de blog naam wil landen. Deze is gemaakt door mezelf.

Juli (1) 2012
Juli (2) 2012
Ook in de maand juli verschenen er twee verschillende header, ook weer beide gemaakt door Femke! de eerste werd nummer 1 gepubliceerd. Nummer 2 verscheen een paar dagen later, Femke vond de eerste niet meer echt goed gelukt. Ze wilde er dus een nieuwe op hebben!

Augustus 2012
Ook voor deze maand hadden we een Simpele header! Maar we vonden het hondje ontzettend leuk en deze wilde we graag gebruiken. Vanaf deze tijd is Femke weg gegaan bij SunlightDreams!

September 2012
Ik bleef het op dit punt nog bij de simpele headers houden, ik vond zulke rustige headers erg fijn.

Oktober 2012
Eindelijk begon ik weer wat moeite te doen om een header te maken, nog steeds behoord deze tot mijn minder favoriete!

Januari 2013
Ook hier weer een lekker simpele header, ik vond het leuk om de kleur van de header aan te passen aan de achtergrond van de blog. Zodat het mooi door liep. Ook weer een korte quote onder de blog naam.

Juni 2013
Deze header is nogal roze! En zoals je ziet is de landende vogel ook weer terug op de header, we wilde toen een roze lay-out gebruiken voor de blog. En ook de quote is weer terug op de header.

Augustus t/m november 2013
Deze header heeft er erg lang opgestaan. In de tussentijd heb ik vrij weinig tijd gehad om een header te maken en artikelen te schrijven zoals jullie misschien wel gemerkt hadden. Ook weer een erg simpele header zoals jullie kunnen zien.

En dan zijn we weer bij de huidige header die er vanaf 2 december op staat! Helaas heb ik ze niet allemaal kunnen bewaren. Maar dit zijn er toch ook al meer als genoeg?! Welke header is jou favoriet?

3 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥