donderdag 17 oktober 2013

Quotes are inspire you

Ik ben helemaal weg van de teksten die je doen laten inspireren, je helpen door een moeilijke tijd heen, je gevoelens te uiten. Deze tekstjes zijn geweldig, en ik deel ze graag met mijn bezoekers. Voor de mensen die mijn blog al langer bezoeken weten dat ik ze graag met jullie deel, en een hele hoop ook!


There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a human.
No hour of life is wasted that is spent in the saddle.
He knows when you're happy
   He knows when you're comfortable
   He knows when you're confident
   And he Always knows when you have carrots.
In riding a horse we borrow freedom.
Dressuur is een jurysport, als je daar niet tegen kunt, moet je er ook niet aan beginnen.
Mijn paard is niet mijn slaaf, maar mijn danspartner.
Working with a horse is easy, all you have to do is listen...
When your horse follows you without being asked,
   when he rubs his head on yours,
   and when you look at him and feel a tingle down your spine...
   You know you are loved.
Prijzen zijn leuk, maar het échte rijden,
   je één voelen met het paard, de vrijheid,
   de ontspannenheid en het genieten,
   dat is wat paardrijden zo bijzonder maakt.
There comes a point in every rider's life when he wonders if it's all worth it.
   One look at those big brown eyes and he realize - it is.
Als je mij vraagt welke sport ik doe: zal ik "paardrijden" zeggen.
   En dan ga jij mij vertellen: "Het is geen sport, je zit gewoon, je hebt er geen talent voor nodig,
   het is gewoon een zielige hobby." En dan zal ik je vragen: "Heb jij ooit op iets of iemand moeten
   vertrouwen die onvoorspelbaar is? Die met een misstap mij kan doden? Ben je ooit van meer dan
   anderhalve meter gevallen op volle snelheid en dan gewoon weer rechtgestaan en terug op je paard
   gestapt, ook al heb je enorm veel pijn? Heb jij ooit naar een obstakel geraced? Heb jij ooit over iets
   gesprongen dat veel hoger is dan jezelf? Dus voor je ons ruiters onderschat: Begrijp je de band die
   je nodig hebt met een wezen dat niet kan praten of denken? Heb je ooit een teammaatje gehad die
   tien keer zo groot is dan jezelf? Vraag dat maar aan jezelf voor je ons beoordeeld!
Kijk in het oog van een paard,
   al duurt het maar heel even.
   In de ogen van een paard, zit nog veel leven.
When people say it's "just" a horse, they "just" don't understand.
Onervaren ruiters herken je aan hun opschepperij,
   ervaren ruiters hebben respect waar ze vanaf kunnen vallen.
Feeling down? Saddle up!
Een paard galoppeerd met zijn longen,
   houdt vol met zijn hard en wint met zijn karakter.
Een leven met paarden is een beleving, emotie, vriendschap en vrijheid.
When you climb into the saddle, you'd better be prepared to ride!
A horse is you best friend. You can tell them anything and no one elkse will ever know!
Elke keer als ik je neusje kus, mijn handen door je manen laat gaan,
   dan weet ik zeker dat we samen sterk zullen staan.
There is no secret so close, as that held between a girl and her horse.
A horse doens't care how much you know, until he knows how much you care.


Wat vinden jullie van quotes? En hebben jullie onze facebook pagina al geliked?

2 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥