zaterdag 19 oktober 2013

Mijn facebook irritaties

Facebook is een sociaalnetwerksite, wie kent deze site nou niet tegenwoordig? Mensen kunnen hier hun eigen profiel samenstellen, informatie en interesses delen. In 2012 had Facebook al meer als 1 miljard gebruikers. En nog steeds blijven de aanmeldingen komen op de website!

Mensen plaatsen echt van alles op Facebook van foto's tot aan quotes. Je kunt het zo gek maar niet verzinnen of het word geplaatst. Daarom leek het mij een leuk idee om de meest gekke en irritante facebook statussen met jullie te delen!

Uitnodigingen voor spellen
    Urg, hoe vaak moet ik ze nog afwijzen..

Bijna jarig!
   Wil je ons er even aan herinneren dat we je niet moeten vergeten te feliciteren?

Deel, like & Win -
   Hoe groot is de kans dat ik uit die honderden likers en delers win?

Trein gemist! Nu moet ik een half uur wachten..
    Beetje jammer, had je toch maar eerder uit bed moeten komen.

'Goede morgen' of 'slaap lekker'
   Ja jij ook hoor!

Klik op vind ik leuk en zie wat er gebeurt!
   Uh? Ja, nu zijn we benieuwd wat gaat er gebeuren?

Zo nu gaan sporten #Sportief!
   Ook erg intressant, veel succes met je sport!


 Bron
Bron
Welke statussen of Facebook vind jij nogal vervelend en misschien toch ook wel grappig?

3 opmerkingen:

Thanks for leaving a message! ♥