zaterdag 26 januari 2013

Quotes are inspire you!

Quotes, je zult ze vast wel kennen. Ze kunnen je helpen om je doel te bereiken of je helpen aanmoedigen. Wij zijn in ieder geval gek op zulke quotes, we hebben ze dan ook overal op staan onze blog, website, agenda, laptop etc. En vandaag eens een post over zulke quotes, hieronder staan er een heleboel. Je mag ze natuurlijk altijd overnemen!

Vriendschap voor altijd, Liefde voor eeuwig.
Altijd gezeik en op iedereen kritiek, maar kijk naar jezelf want perfectie bestaat niet.
Wacht op die ene jongen die jou mooi noemt in plaats van lekker.. Een jongen die jou terug belt als jij ophangt.. Een jongen die wakker blijft alleen om te zien hoe jij in slaap valt. Een jongen die je op je voorhoofd kust.. Een jongen die jou hand vasthoudt waar zijn vrienden bij zijn, Een jongen die zegt dat je mooi bent, ook zonder make-up.. Wacht op die ene speciale jongen die je elke dag verteld hoeveel hij om je geeft, en dat hij zo blij met je is.. Op die ene jongen die naar zijn populaire belangrijke vrienden loopt en met trots zegt : Dat is haar.. mijn vriendin.
Als niemand je meer ziet staan. Als niemand nog voor jou wil gaan. Als niemand meer denkt aan jouw belangen. Dan ben ik er, om je op te vangen. Als niemand het nog uitmaakt wat je doet. Als niemand zich nog interesseert voor wie je ontmoet. Als niemand nog denkt, hoe het met je zal gaan. Dan ben ik er, om je bij te staan. Als niemand meer zegt, wat hij bedoeld. Als niemand meer begrijpt, hoe jij je voelt. Als niemand meer om je geven zou. Dan ben ik er, want ik hou van jou
Voor de eerste keer in mijn leven geloofde ik in dingen waar ik nooit in geloof, had ik dat maar nooit gedaan.
Ze hebben me geleerd dat 1 uur 60 minuten is, ze hebben me geleerd dat 1 minuut 60 seconde duurt, maar ze leerden me nooit dat 1 seconde zonder jou eeuwig kan duren.
Vergelijk jezelf niet met anderen, maar met jezelf op een vroeger tijdstip.
Je hoort mijn stem maar ik spreek met mijn hart.
Lachen doet iedereen in dezelfde taal.
Zo´n klein meisje met zulke grote dromen.
Hoe meer je liegt, hoe meer je moet onthouden.


Langzamerhand, dringt het tot me door. ik ben wie ik ben, en hoor waar ik hoor. hier, bij jou, alleen voor jou..
Uit recent onderzoek is gebleken: treinen rijden niet op tijd, ze rijden op rails.
Helaas bestaat er nog geen dagcrème tegen een chagrijnig gezicht.
Vrouwen hebben drie soorten tranen; tranen van verdriet, van geluk en van bedrog.
Hoe dapper moet je kunnen zijn; Om geen mens te laten merken; Dat je hart breekt van de pijn.
Hoe meer je verwacht, hoe harder de teleurstelling.
Waar moet ik heen als jou liefde mijn schuilplaats was.
Al zou de oorlog beginnen Al zou de wereld vergaan Al stond de tijd nog stil Al zou de bliksem inslaan Al zou de liefde verdwijnen Al bestond de wereld nog uit pijn. Al zou jij niemand meer vertrouwen Ik, zal er altijd voor je zijn.
Je bent zo dom dat je nog struikelt over draadloos internet.
Het verleden terug kopen kan zelfs de rijkste mens niet.
Soms zou ik gister over willen doen, om vandaag beter te begrijpen. soms zou ik gister willen overslaan, om vandaag niet te hoeven denken. en soms zou ik willen dat gister voor altijd was, omdat vandaag zo klote is..
Je voelt je gangster, omdat je leven 1 grote bende is.
Vroeger keek ik uit het raam en droomde ik over later, nu kijk ik uit het zelfde raam en droom ik over vroeger.
Er is niemand op de wereld die me zo heeft geraakt als jij.
Vrienden zijn de familie die we zelf uitzoeken.
Maak van mijn punt geen komma, als ik ergens mee stop. Want vuil dat ik weggooi, raap ik niet meer op.
Jij speelt de hoofdrol in mijn film.
Ook al is het bijna winter En is het zo ontzettend koud Het geeft mij een ontzettend warm gevoel Als je zegt dat je van me houdt.
Het leven is een levensgroot doek: bewerk het met alle verf die je hebt.

Door: Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for leaving a message! ♥