donderdag 3 januari 2013

Quotes are inspire you!

Quotes, je zult ze vast wel kennen. Ze kunnen je helpen om je doel te bereiken of je helpen aanmoedigen. Wij zijn in ieder geval gek op zulke quotes, we hebben ze dan ook overal op staan onze blog, website, agenda, laptop etc. En vandaag eens een post over zulke quotes, hieronder staan er een heleboel. Je mag ze natuurlijk altijd overnemen!

In moeilijke tijden leer je je echte vrienden kennen.
Als ik jou niet had, dan was ik nergens. Als jij mij niet had, dan was jij nergens. Dus zolang we samen zijn, kun je ons overal vinden.
Je weet dat je van mij houd.
Denk goed na in het leven, want voor je het weet is je toekomst je verleden.
Sommige dingen komen niet meer terug, maar blijven wel voor eeuwig in je hart.
Het is hoe je lacht, en de manier waarop je kijkt.
Beter gekwetst door de waarheid, dan getroost door een leugen.
Ik wil geen ruzie ik wil geen strijd ik wil alleen dat hele kleine beetje eerlijkheid.
Hoe vaker ik je zie, hoe meer ik je wil.
Ik geef het op het heeft geen zin, ik vecht voor liefde tegen beter weten in.
Maak nooit van iemand je prioriteit, als je voor de desbetreffende persoon slechts een optie bent.
Mis nooit iemand uit het verleden Er is altijd een reden Waarom ze de toekomst Niet gehaald hebben
alles heeft zijn schoonheid, maar niet iedereen ziet het.
zoek je perfectie? koop een barbie!
Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit de zon onder zien gaan Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit een bloem in bloei zien staan Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit de schoonheid van een roos herkend Wie zegt dat er geen wonderen gebeuren, heeft nog nooit gezien hoe lief jij voor me bent.
Geluk is een geladen pistool dat op je slaap wordt gehouden en elk moment kan afgaan.
Het meisje waar de minste handen aan hebben gezeten is het meest waard.
Alles waar ik weg voor probeerde te rennen haalde me net zo snel weer in.
Het zijn de kleine woorden met een grote betekenis die je ontroeren.
Vriendschap vraagt woorden, maar in stilte groeien harten naar elkaar.
Rennend voor het verleden, bang voor de toekomst.
Sinds ik je zag, ben ik verkocht door je blik, je lijf je lach.
Soms denk je, ik heb het voor elkaar. Er kan niks meer mis gaan. Plots gebeurt er toch iets onverwachts. En alles blijkt er toch weer anders voor te staan.



Ik leg mijn eigen tegels, voor het pad dat ik wil belopen. Het pad van verdriet en pijn als mijn hart weer is gebroken.
Praat rustig door, ik gaap altijd als ik geïnteresseerd ben.
Jaloezie is een ziekte, beterschap bitch.
Vrienden kun je krijgen, door jezelf te blijven.
Een ware vriend zal je nooit in de weg lopen.. behalve als je de verkeerde kant uit loopt.
Het leven is net een rotsblok, soms komt het gewoon te hard.
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Ik lach de wereld uit, en dans m`n twijfels weg.
Accepteer jezelf, dan doet de rest dat ook.
Opgeven betekend niet altijd dat je te zwak bent om door te gaan.
Opgeven kan morgen ook nog.
Rennend voor het verleden, bang voor de toekomst.
In de dromen en in de liefde is niets onmogelijk.
Het leven is een droom en wij zijn allen slaapwandelaars.
Ik ga zelden naar de bioscoop: dromen is goedkoper, je kan de hele tijd liggen en je speelt zelf de hoofdrol.
Ik ga het maken, omdat jij zei dat het niet kon.
Ik ben voor jou gevallen, lang uit op de straat. Ik zag je mooie ogen, maar de stoeprand te laat.
Voor een doorzetter is geen weg onbegaanbaar.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
Wat ik zeg is misschien niet altijd tactisch, maar mijn chicks zijn gewoon leiper dan al jou fucking matties.
Ik geloof niet meer in de liefde, alsjeblieft bewijs me ongelijk.
We horen bij elkaar zoals de liefde op Valentijnsdag hoort.
Girl, je hebt dan wel een zonnebril op je kop die zo groot is als Amerika, maar dat wil niet zeggen dat je hersens even groot zijn.
Ik kijk niet náár je, ik kijk dóór je, dus loop door en kijk vóór je.

Door: Monique

1 opmerking:

Thanks for leaving a message! ♥