zaterdag 19 mei 2012

Swatch: vier Catrice nagellak kleuren

Laatst ben ik weer eens de stad in gelopen, ik moest namelijk nog wat cadeautjes halen voor een vriendin van me. Maar zoals gewoonlijk kom ik niet alleen met cadeau's voor een vriendin thuis, ik zag namelijk vier erg leuke kleuren nagellak staan. En die kon ik natuurlijk niet laten liggen!

Catrice bezit vele kleuren lakjes, het leek me ook eens leuk om de volgende kleuren mee te nemen: 060 Bloody Mary To Go, 710 Dulce & Havanna, C05 Mission Lilac en C01 Innocent Toxin. Vier erg leuke vrolijke kleurtjes, drie wat uitdagendere kleuren en dan één bruin kleurtje.


Als eerste hebben we het rode lakje genaamd 060 Bloody Mary To Go. Omdat ik thuis niet meer in het bezit was van een rood lakje, het laatste rode lakje is een paar weken geleden op geraakt. Het is een mooie rode kleur lak, na één keer lakken is je nagel al goed bedekt, je hoeft dus geen tweede laag aan te brengen. Zorg er wel voor dat je een basis lak eronder doet, rood is namelijk een kleur die erg snel in je nagels trekt. Haal je later de rode lak eraf, dan heb je rode nagels!


Dan hebben we nog het bruine lakje genaamd 710 Dulce & Havanna. Aan de ene kant vind ik het wel een erg leuk kleurtje, je kunt hem makkelijk combineren met een opvallend kleurtje maar je kunt hem ook gerust als een kleur over je nagels heen lakken. Het is een nieuwe kleur, en de nieuwe kleurtjes hebben er een fijn nieuw borsteltje in zitten. Het borsteltje is wat korter dan het oude, wat breder en is niet meer recht afgesneden aan de onderkant maar een beetje rond. Zo is het makkelijker om je nagels te lakken! Ook heeft dit kleurtje een erg fijne dekking, na één laag is hij al goed dekkend!


Hier hebben we ook een erg leuk kleurtje, deze behoort toch wel tot me favorieten kleurtje. Een erg zomers kleurtje genaamd C01 Innocent Toxin, deze komt uit de Limited Edition Revoltaire. De dekking van dit kleurtje ben ik wat minder weg van, na één laag is hij namelijk nog niet helemaal gedekt. Voor een hele dekking, kun je dus beter twee keer erover heen gaan! Ook dit lakje heeft een dikker, korter borsteltje met een rond uiteinde om de nagellak makkelijker mee aan te brengen.

En dan het laatste lakje uit het rijtje de C05 Mission Lilac ook uit de Limited Edition Revoltaire. Ook dit is een erg vrolijk roze kleurtje, ik heb niet ontzettend veel roze lakjes in het bezit, en ik vond het dan ook een erg leuk kleurtje. Op de foto is hij lichter van kleur dan dat je hem in 'real life' ziet. Ook dit lakje heeft een dikker, korter borsteltje met een rond uiteinde om de nagellak makkelijker mee aan te brengen. Ook dit lakje hoef je maar één keer aan te brengen voor het goede eindresultaat!

Wat vind jij van deze vier kleuren nagellak, zou jij ze in je stash willen hebben of heb je ze toevallig al? En wat vinden jullie van de nieuwe borsteltjes die ze nu hebben bij Catrice?

Liefs, Monique

9 opmerkingen:

  1. Ik heb mission lilac al en vind hem echt super. Ik gebruik toch 2 laagjes voor hij goed dekkend is bij mij. Ik vind die nieuwe borsteltjes heel erg super !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooie lakjes, zoveel liefde voor Catrice hihi! <3 xliefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De roze kleur vind ik erg mooi. Zelf heb ik de nieuwe lakjes nog niet, maar nu ik deze blog lees heb ik wel de neiging om nieuwe nagellakjes te gaan kopen.
    Leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi!

    Liefs

    http://www.brown-eyes-blog.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Catrice heeft echt mooie lakjes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleurtes! Catrice is echt een leuk merk. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥