dinsdag 21 augustus 2012

Question Of The Day.

Ja hoor, het is weer tijd voor een Question Of The Day. We houden het in de vorm van Beauty, Fashion & Lifestyle. Bij deze rubriek stellen wij een vraag, hierop mogen jullie antwoord geven. Ook geven wij ons eigen antwoord op deze vraag. Ben je benieuwd naar de Beauty Question van deze week? Laten we dan snel verder lezen!

Wat is jou favorieten liedje op dit moment?
Ik vind zoveel liedjes mooi, een echt favoriet liedje zou ik dus niet echt kunnen op noemen. Ik kan jullie wel een aantal liedjes geven die ik op het moment vaak luister. Carrie Underwood - Blown Away en Demi Lovato - Give Your Heart A Break.

Door: Monique

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er een paar !
    * Good Time - Carly rae jepsen & Owl City
    * For A minute - GangTheLabel
    * I Just Want It All - Kid Ink
    * Mean - Taylor Swift

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moeilijke vraag! Maar op het moment vindt ik het leuk om naar Everybody Talks van Neon trees te luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥