maandag 23 april 2012

Playlist ♫

Muziek wij kunnen ik niet zonder. Voor me meeste komt het ook wel bekend voor. Wat zou het zijn in een wereld zonder muziek? Dat weet ik eigenlijk niet. Maar daar wil ik ook niet aan denken. We hebben veel goede artiesten op de wereld. Daar moeten we blij mee zijn, Jong en oud. Natuurlijk heeft iedereen een eigen muziek smaak, en er komen dan ook dagelijks nieuwe liedjes bij. Vandaag hebben wij weer een playlist voor jullie op een rij gezet!


Simple Plan ft. Sean Paul - Summer Paradise
Remady, Manu L ft. J-Son - Single Ladies
Heidi Anne, T-Plain, Lil Wayne, Rick Ross ft. Glasses Malone - When The Sun Comes Up
Cascada - Summer Of Love
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe
Tom Boxer, Morena ft. Warner - Deep in Love
 Emili Sandé - Next To Me
 Marlon Roudette - New Age
 K'naan ft. Nelly Furtado - Is Anybody Out There?
 Akon - Get High
 Mia Martina ft. Massari - Latin Moon
 Liviu Hodor ft. Mona - Sweet Love
 Allexinno ft. Starchild - Bailamos

Door: Monique

5 opmerkingen:

  1. Er zitten erg mooie liedjes bij, maar niet alles vind ik mooi. :$

    Ik zou echt niet weten wat ik zonder muziek zou moeten eigenlijk..

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Call me maybe is een leuk liedje.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Momenteel ben ik helemaal fan van Hot right now :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for leaving a message! ♥